Jste na nervy z dlouhých večerů? Zkuste lampu s denním světlem!

Jste na nervy z dlouhých večerů? Zkuste lampu s denním světlem! Foto: Jste na nervy z dlouhých večerů? Zkuste lampu s denním světlem!Foto: archiv: Tchibo

Listopad není zrovna populární měsíc. Venku je sychravo a večery čím dál delší. Na nejednoho z nás padají splíny a deprese, o únavě nemluvě. Ale fungovat se musí. Třeba vám pomůže lampa s denním světlem!

Sluníčko je sluníčko, a naše tělo to ví. Dodává nám nezbytný vitamín D a spolehlivě zvedá náladu směrem vzhůru. Máte-li pocit, že méně denního světla už nesnesete a nejraději chcete spát až do jara, máte celkem dvě možnosti. Buď tady všechno hodit za hlavu a frnknout do teplých krajin, anebo (což je praktičtější varianta) zkusit dodat svému tělu denní svit umělou cestou. Žijeme v době vynálezů, tak je zkusme využít ve vlastní prospěch!

Denní skvětlo i za tmy

Pomoci by vám mohla speciální lampa vydávající světlo podobné dennímu. Toto světlo je ale zdravé a lampa ho poskytuje celém spektru vlnových délek. Běžná domácí světla produkují pouze část světelného spektra, většinou zbarveného do žluta. To se může negativně odrážet na ostrosti vidění, únavě očí a také na naší náladě.

Jste na nervy z dlouhých večerů? Zkuste lampu s denním světlem! 2 Foto:

Plnospektrální osvětlení má skvělé účinky na oči i celkový psychický stav.Navíc se nemusíte bát nebezpečných UV paprsků, ani se mazat opalovacím krémem, aby se vám nespálil nos! Můžete si vybírat z variant jako je lampa na noční stolek nebo i stropní svítidla nebo pokojové stojací lampy pro celou rodinu.

Konec depresivním náladám!

A jak vám bude? Bude se vám zaručeně lépe číst i fungovat, než je při obyčejném žlutém světle. Pro potlačení zimní deprese si dokonce můžete pořídit bezpečné plnospektrální simulátory slunce! Skvělá je i malá osobní lampička, kterou ráno na deset minut namíříte na svůj obličej a než se nasnídáte, napumpuje do vás pěknou dávku energie.

Je to sice šibalské řešení, ale pomůže vám přestát zimní ”depku”, zmírnit únavu i nechutenství, zvýšit koncentraci a energii a celkově přežít čas, než se slunce zase vyhoupne na oblohu a bude svítit o něco déle.

Mohlo by vás také zajímat:

Článek

Bojíte se podzimních splínů? Máme 7 důvodů, proč budete podzim milovat! Foto:

Bojíte se podzimních splínů? Máme 7 důvodů, proč budete podzim milovat!

Vzpomínáte se slzou v oku na sluncem zalité léto? Mokré plavky, hromady zmrzliny i spálená záda jsou už minulostí, dny se krátí a listí začíná zářit barvami. Než...

Článek

Desatero duševní hygieny aneb Sama sobě psycholožkou  Foto:

Desatero duševní hygieny aneb Sama sobě psycholožkou

Přichází podzim, a ten je, jak známo, náročný na naši psychiku. Většina lidí těžce snáší brzké stmívání, tmavá rána, plískanice a zvuk meluzíny v komíně, mnohdy se...

Článek

Jsem stará, ošklivá a nikdo mě nemá rád... Foto:

Umíte myslet pozitivně? 5 osvědčených způsobů, jak trénovat optimismus

Každý z nás v životě prochází obtížnými situacemi. Zatímco jedni se z nich hroutí, jiní je řeší s úsměvem na tváři. Chcete vědět, jak to dělají?

Článek

Joga 10x jinak: Vyberte si tu nejlepší právě pro vás Foto:

Jóga 10x jinak: Vyberte si tu nejlepší právě pro vás

S jógou se, ať už aktivně, či pasivně, už setkal někdy určitě každý. V dnešní době existuje obrovské množství druhů tohoto cvičení. A víte, který by byl pro vás ten nejlepší?

autor: KU